viernes, 13 de junio de 2008


...m'agrada escriure però...
Quan estàvem a dalt de la Serreta, gairabé acabant la nostra ruta em vaig atrevir a dir que m'agrada escriure. Cal dir, però, que en cap moment vaig dir que ho fes bé. Simplement sóc d'aquelles que torna a llegir una i una altra vegada el que ha escrit per corretgir aquelles coses que no queden del tot bé. Sempre hi queden coses que no queden del tot bé.
I després de dir que m'agrada escriure no em podia quedar més de dos dies sense passar-me per aquí per escriure quatre ratlles. Aviso ja d'entrada que jo no sóc poètica com l'Esteve però que intento cuidar el català, no com el Bernabé i altres.
Com veig que aquest comentari d'entrada ja m'està quedant força extens, em sembla que tallo i deixo un altre fascicle en un altre apartat.

Sort!
cardedeuenca (krd10nk, rollo sms)

No hay comentarios: